Politica de retur
Politica de Retur pentru Sahare S.R.L.
Politica de retur - Sahare S.R.L.
Articolul 1: Metoda de livrare
Livrarea produselor se efectuează prin intermediul unui curier rapid. Taxa minimă de transport este de 19 lei pentru primul kilogram, iar pentru greutatea ce depășește această valoare, se percepe o taxă suplimentară de 1 leu per kilogram.
Articolul 2: Dreptul de retur
Clienții Sahare S.R.L. pot returna produsele achiziționate în baza unui Contract de Vânzare-Cumpărare, în următoarele situații:
- Produsul nu corespunde specificațiilor prezentate;
- Livrarea produselor a fost efectuată în mod eronat;
- Produsele au fost livrate în mărimi greșite.
Articolul 3: Excepții de la dreptul de retur
Pentru produsele biodegradabile termenul de valabilitate oferit de producător este de 8 luni de la data fabricării. După această dată, produsele biodegradabile intră în proces de biodegradare iar folia își pierde din proprietăți.
Conform art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014, următoarele categorii de produse nu pot fi returnate:
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din considerente de igienă și care au fost desigilate de consumator (ex.: role legume fructe, pungi igienice câini etc.).
Articolul 4: Condiții de returnare
Sahare S.R.L. își rezervă dreptul de a refuza acceptarea returului în cazul în care produsele returnate prezintă deteriorări, sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă sau etichete rupte.
Articolul 5: Returul pentru persoane juridice
În cazul persoanelor juridice, care nu au calitatea de consumator, Sahare S.R.L. își rezervă dreptul de a accepta sau refuza returul produselor.
Articolul 6: Abuzul de dreptul de retur
Sahare S.R.L. își rezervă dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri, precum returnări repetate.
Articolul 7: Returul produselor comandate special
Nu se admite returul pentru produsele care nu sunt pe stoc și se execută comanda specială din depozitul producătorului.
Articolul 8: Verificarea integrității fizice a coletelor
Clientul are obligația de a verifica integritatea fizică a coletelor la primirea acestora de la firma de curierat, în prezența curierului, și de a solicita întocmirea unui proces-verbal de constatare a daunelor. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.
Articolul 9: Înlocuirea produselor neconforme
Dacă produsul achiziționat prezintă defecte sau vicii evidente de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs nou fără defect în termen de 14 zile de la recepția produsului neconform. Dacă nu este posibilă înlocuirea, vânzătorul va returna contravaloarea produsului cumpărătorului.
Articolul 10: Returul premiilor sub formă de voucher sau produse câștigate în concursuri
Premiile sub formă de voucher sau produse câștigate în urma concursurilor desfășurate de Sahare S.R.L. nu se returnează. Fac excepție doar produsele identificate neconforme (defect de fabricație) sau produse trimise greșit.
Articolul 11: Returul produselor primite cu titlu Gratuit
În cazul în care clientul primește produse cu titlu gratuit, acesta are obligația de a le returna integral în cazul în care dorește returnarea comenzii.
Articolul 12: Limitarea dreptului la schimb și retur
Orice client are dreptul la un singur schimb și un singur retur pentru fiecare comandă recepționată.
Articolul 13: Notificarea intenției de retur
Clientul este obligat să notifice Sahare S.R.L. intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin email la [email protected], în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor.
Articolul 14: Termenul de returnare a produselor
Produsele achiziționate online pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv, într-un termen de 14 zile calendaristice începând de la data intrării în posesia fizică a produsului.
Articolul 15: Cheltuielile de returnare
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.
Articolul 16: Rambursarea contravalorii produselor returnate
Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 zile calendaristice de la informarea scrisă de către consumator asupra deciziei de retragere. Rambursarea poate fi amânată până la primirea produsului returnat.
Articolul 17: Contravaloarea serviciilor suplimentare
Contravaloarea serviciilor suplimentare (ex.: transport) achitată de client pentru returnarea produselor nu se rambursează.
Articolul 18: Restituirea sumei aferente produselor returnate
Suma aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor, după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale.
Articolul 19: Contact
Pentru orice întrebări sau informații suplimentare legate de politica de retur, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail [email protected].